24 aylık turkcell kontratlı aboneliğim biter bitmez hattımı vodafone ya taşıdım
tasıdım ancak hiç memnun değilim ankaranın göbeğindeyim,telefonla görüşürken radyoaktif sesler gibi gıcır gıcır garip kapı gıcırtısı gibi sesler geliyor ,görüşürken kesiliyor +net evde çekmiyor bu nedir yahu vodafone bukadarmı kötü arkadaşlar hata mı ettim?keske telekoma gecseydım,vodafone daha ıyıdır dıye buna geldım buda içler acısı bunada 12 ay kontrat yapıldı 10 gun falan oldu cayma hakkı varmı acaba
kontrat biter bitmez hattı taşıdım
3
●365
- 12-08-2016, 12:06:56Hocam her sene memlekete giderim köyde bile böyle sorunlar çıkartmıyor. Bide siz ankaranın göbeğindesiniz yani. Telefonunuzda da bir sorun olabilir belki ?zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2016, 13:46:30bu sorunla ilgili 05425420000 nolu teli arıyorum ve şunla karsılasıyorum bu servıs 60 kurus ıstersenız ücretsiz 7000 i arayabılırsınız dıyor 7000 ı de 20 defa aradım şu anda işleminizi gerceklestıremıyorum deyıp atıyor..komık bır durum 60 krş luk yerı gıne aradım bır anormallık goremedık dedı farklı bır cıhazı deneyın dedı,tam komedi desene

bu gıbı sorunlar benı sıkıntıya sokuyor,lanet olsun sana turksell
