24 aylık turkcell kontratlı aboneliğim biter bitmez hattımı vodafone ya taşıdım
tasıdım ancak hiç memnun değilim ankaranın göbeğindeyim,telefonla görüşürken radyoaktif sesler gibi gıcır gıcır garip kapı gıcırtısı gibi sesler geliyor ,görüşürken kesiliyor +net evde çekmiyor bu nedir yahu vodafone bukadarmı kötü arkadaşlar hata mı ettim?keske telekoma gecseydım,vodafone daha ıyıdır dıye buna geldım buda içler acısı bunada 12 ay kontrat yapıldı 10 gun falan oldu cayma hakkı varmı acaba