• 27-07-2016, 14:42:06
    #1
    Merhabalar, dün 17.00 gibi internet ilk önce gitti, ardından 30 dk sonra geri geldi fakat hız aşırı düşmüş durumdaydı. Resmen 1 byte ile yükleniyordu sayfalar. Akşama doğru tekrar gitti internet. Şuanda da internet var fakat aşırı yavaş yani bu kadar bekletmiyordu. Aynı durumu yaşayan var mı acaba? TurkTelekom kullanıyorum.
  • 27-07-2016, 14:44:44
    #2
    Ücretsiz dağıtımlardan dolayı şebekler yoğun olabilir. Süperonline;
    http://image.prntscr.com/image/1cf46...dca18a857a.png
  • 27-07-2016, 14:46:44
    #3
    Anladım, dediğiniz mantıklı. Sanırım 1 hafta boyunca böyle devam edecek aşırı yavaş
  • 27-07-2016, 14:46:58
    #4
    Benimki sorunsuz.