Merhabalar, dün 17.00 gibi internet ilk önce gitti, ardından 30 dk sonra geri geldi fakat hız aşırı düşmüş durumdaydı. Resmen 1 byte ile yükleniyordu sayfalar. Akşama doğru tekrar gitti internet. Şuanda da internet var fakat aşırı yavaş yani bu kadar bekletmiyordu. Aynı durumu yaşayan var mı acaba? TurkTelekom kullanıyorum.