• 25-07-2016, 18:36:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mediamarkt magazasında çalışan bir arkadaşımız var mı sorularım varda
  • 26-07-2016, 22:58:51
    #2
    sanırım yok.
  • 28-07-2016, 00:34:52
    #3
    Benim arkadaşım çalışıyor. Diğer mağazalara göre daha rahat ve maaşı iyiymiş. Bundan önce Teknosa'da çalışmıştı. Oradan çıkıp mediamarkt'e girdi. Yaklaşık 1 senedir orada. Maaşı 2000 lira geçkin yanlış bilmiyorsam. Araba filan aldı ve diğer yerlere göre kolay terfi alınıyormuş.