Benim arkadaşım çalışıyor. Diğer mağazalara göre daha rahat ve maaşı iyiymiş. Bundan önce Teknosa'da çalışmıştı. Oradan çıkıp mediamarkt'e girdi. Yaklaşık 1 senedir orada. Maaşı 2000 lira geçkin yanlış bilmiyorsam. Araba filan aldı ve diğer yerlere göre kolay terfi alınıyormuş.