• 25-07-2016, 12:37:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorunsuz çalışan Acer dizüstü bilgisayarım kafayı yedi arkadaşlar.

    Modem ile bağlantılı olan ikinci dizüstü bilgisayarım, telefonum vesaire cihazlarda hiç bir kopukluk olmazken bu Acer ile dakika başı neredeyse kopukluk yaşıyorum ve ne kadar beklersek bekleyelim tekrar bağlanmıyor. İlla reset atılması gerekiyor bilgisayara öyle geliyor. 1 saat kopmadan açık durursa başarı sayıyoruz

    Sınırlı internet erişimi olarak geliyor karşımıza...

    Bilgisayarda da bir yavaşlama söz konusu ve aşırı ısınma problemi var. Isınmadan dolayı yavaşlıyor olabilir mi? İyi bir temizlik ve soğutucu ile bu ısınma problemi dolayısıyla yavaşlık problemi giderilebilir mi?

    Ve son olarak,

    İki laptop birbirine bağlanamaz sanırım?
  • 25-07-2016, 12:43:27
    #2
    tzengin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunsuz çalışan Acer dizüstü bilgisayarım kafayı yedi arkadaşlar.

    Modem ile bağlantılı olan ikinci dizüstü bilgisayarım, telefonum vesaire cihazlarda hiç bir kopukluk olmazken bu Acer ile dakika başı neredeyse kopukluk yaşıyorum ve ne kadar beklersek bekleyelim tekrar bağlanmıyor. İlla reset atılması gerekiyor bilgisayara öyle geliyor. 1 saat kopmadan açık durursa başarı sayıyoruz

    Sınırlı internet erişimi olarak geliyor karşımıza...

    Bilgisayarda da bir yavaşlama söz konusu ve aşırı ısınma problemi var. Isınmadan dolayı yavaşlıyor olabilir mi? İyi bir temizlik ve soğutucu ile bu ısınma problemi dolayısıyla yavaşlık problemi giderilebilir mi?

    Ve son olarak,

    İki laptop birbirine bağlanamaz sanırım?
    Windows 8.1 mi işletim sistemi.

    Wifi kapatıp açınca düzeliyor olması gerek buna benzer bir sorun yaşamıştık driver güncellemesi varsa yapın yoksa windows 10 geçmenizi tavsiye ederim.
  • 25-07-2016, 12:48:46
    #3
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 8.1 mi işletim sistemi.

    Wifi kapatıp açınca düzeliyor olması gerek buna benzer bir sorun yaşamıştık driver güncellemesi varsa yapın yoksa windows 10 geçmenizi tavsiye ederim.
    WiFi kapatınca veya sürücüyü devre dışı bırakıp etkinleştirince hiç bir kablosuz ağı görmüyor daha kötü oluyor sistemi geri yüklemek gerekiyor.

    İşletim Windows 7

    Hatta şöyle bir şey var hocam,

    Windows 7 Yeşil (home premium sanırım) idi, format attırdık köşe başı bilgisayarcıya formattan sonra Windows 7 Mavi (ultimate oluyor sanırım adını unuttum) oldu ve ondan sonra yavaşlamalar vesaire başladı.

    ---

    Bu WiFi problemi de geçtiğimiz sene Windows 10 güncellemesinden bir ay kadar sonra olmuştu. (Formatı da ondan sonra atmıştık)