Sorunsuz çalışan Acer dizüstü bilgisayarım kafayı yedi arkadaşlar.
Modem ile bağlantılı olan ikinci dizüstü bilgisayarım, telefonum vesaire cihazlarda hiç bir kopukluk olmazken bu Acer ile dakika başı neredeyse kopukluk yaşıyorum ve ne kadar beklersek bekleyelim tekrar bağlanmıyor. İlla reset atılması gerekiyor bilgisayara öyle geliyor. 1 saat kopmadan açık durursa başarı sayıyoruz
Sınırlı internet erişimi olarak geliyor karşımıza...
Bilgisayarda da bir yavaşlama söz konusu ve aşırı ısınma problemi var. Isınmadan dolayı yavaşlıyor olabilir mi? İyi bir temizlik ve soğutucu ile bu ısınma problemi dolayısıyla yavaşlık problemi giderilebilir mi?
Ve son olarak,
İki laptop birbirine bağlanamaz sanırım?
Windows 8.1 mi işletim sistemi.
Wifi kapatıp açınca düzeliyor olması gerek buna benzer bir sorun yaşamıştık driver güncellemesi varsa yapın yoksa windows 10 geçmenizi tavsiye ederim.