Apple mi samsung mu?
43
●2.224
- 11-06-2016, 02:28:27android kullandım hep ios'un kendince bir cazibesi var ama o kadar çok para vermeye değer mi gerçekten? pek zenginler topluluğu sayılmayız ülke olarak tabi istisnalar hariç
ama gene de sanırım ben sadece zengin olduğum zaman apple ürünlerini tercih edeceğim. yani hiç bir zaman...
- 11-06-2016, 09:42:26İşletim sistemini seçin sadece. Elma ve portakaldan başka alternatif yok.
Nokia ve BlackBerry başkasına geçince gümledi.
ama gene de sanırım ben sadece zengin olduğum zaman apple ürünlerini tercih edeceğim. yani hiç bir zaman...