• 11-06-2016, 01:08:30
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iphone ios mu yoksa android telefonlarmı _? bence önce buna karar vermelisiniz.
  • 11-06-2016, 02:22:48
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi model yazmadan halen boş yere tartışyorsunuz kişi hangi modeller arasında sorması lazım.
  • 11-06-2016, 02:28:27
    #21
    android kullandım hep ios'un kendince bir cazibesi var ama o kadar çok para vermeye değer mi gerçekten? pek zenginler topluluğu sayılmayız ülke olarak tabi istisnalar hariç ama gene de sanırım ben sadece zengin olduğum zaman apple ürünlerini tercih edeceğim. yani hiç bir zaman...
  • 11-06-2016, 03:54:53
    #22
    pes mi fifa mı sorusuna kadar gider bu hocam
    apple candır
  • 11-06-2016, 04:19:01
    #23
    Bu tür başlıklarda, kullanım amacınızı yazarsanız daha detaylı yardımcı oluruz
  • 11-06-2016, 09:42:26
    #24
    İşletim sistemini seçin sadece. Elma ve portakaldan başka alternatif yok.
    Nokia ve BlackBerry başkasına geçince gümledi.
  • 11-06-2016, 10:13:25
    #25
    5 yıl kadar iphone kullandım 6.yıl samsung a geçtim,keşke ios, iphone hiç kullanmasaymışım çok gereksizmiş..
  • 11-06-2016, 10:55:59
    #26
    Üyeliği durduruldu
    apple tabiki
  • 11-06-2016, 11:04:31
    #27
    Hangi amaçla kullanacağına bağlı olmakla birlikte, uzun süreli kullanım için tavsiyem iPhone olacaktır.