android kullandım hep ios'un kendince bir cazibesi var ama o kadar çok para vermeye değer mi gerçekten? pek zenginler topluluğu sayılmayız ülke olarak tabi istisnalar hariç ama gene de sanırım ben sadece zengin olduğum zaman apple ürünlerini tercih edeceğim. yani hiç bir zaman...