• 29-05-2016, 17:51:59
    #1
    Merhabalar ;

    1 adet Elektronik sigara alacağım.
    hangisini tavsiye edersiniz.
  • 29-05-2016, 18:08:37
    #2
    Joyetech Ego One VT ya da eleaf istick 2
  • 29-05-2016, 19:00:55
    #3
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Joyetech Ego One VT ya da eleaf istick 2
    Kullanışlımı ?

    İçine bu meyveli şeylerden mi koyuyoruz ?
    http://www.joyetech.com.tr/E-Likitle...id-by-joyetech



    İlk defa alacağımda.
  • 29-05-2016, 22:18:20
    #4
    Evet fakat ben likit olarak efkar elfida öneririm 24mg
  • 30-05-2016, 02:08:13
    #5
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet fakat ben likit olarak efkar elfida öneririm 24mg
    Teşekkürler joy'u bi alayımda denerim.
  • 30-05-2016, 17:06:12
    #6
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler joy'u bi alayımda denerim.
    evic der bırakırım hocam
  • 01-06-2016, 19:46:11
    #7
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evic der bırakırım hocam
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet fakat ben likit olarak efkar elfida öneririm 24mg
    Joyeteck Ego mini aldım sıvısını koydum fakat bu hava deliği soldamı kalmalı sağda mı ?
  • 01-06-2016, 23:47:01
    #8
    güncel
  • 15-03-2017, 19:36:35
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    elektronik sigara ve likit konusunda yardımcı olabilirim.