Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evic der bırakırım hocam
kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet fakat ben likit olarak efkar elfida öneririm 24mg
Joyeteck Ego mini aldım sıvısını koydum fakat bu hava deliği soldamı kalmalı sağda mı ?