• 15-05-2016, 01:36:38
    #1
    Bilgisayar Öğretmenliği ataması kpss'de çok uğraştırıyor mu? ODTÜ düşünüyorum direk ygsden sizce hata mı olur? Atamalar hakkında deneyimli olanlarınız var mı?
  • 15-05-2016, 02:17:00
    #2
    Yanlış yaparsın
    Direk söyleyim.
  • 15-05-2016, 02:38:38
    #3
    90 bine girmişsindir diye düşünerek cevap verecek olursam lys de iyi puan alıp mühendisliğe geçmeni öneririm.
  • 15-05-2016, 02:48:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BÖTE okuyan birisi olarak söylüyorum zor atanıyoruz ama şöyle bir durum var ki artık kolay atanan bir bölüm yok eğer diyorsan ki Ankara'da belli mecralarda dayım amcam var oku gitsin hocam. Dersler zannedildiği kadar kolay değil onu söyleyebilirim. Gelecek yıldan itibaren kodlama dersi zorunlu olacak diyorlar bununda BÖTE'de patlama yaratma ihtimali varmış yani PDR gibi revaçta bir öğretmenlik olabilme ihtimali var.
  • 15-05-2016, 11:39:44
    #5
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim, nedense LYSden çok korkuyorum onunla uğraşmakta gelmiyor içimden
  • 15-05-2016, 12:50:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok dandik bölüm. zira teknoloji geliştikçe gereği kalmıyor. okulda öğretilenlerle eline hiçbirşey geçmiyor. kodlama diyorlar ama kodlamayı öğretecek hoca var mı diye sormuyorlar.
  • 15-05-2016, 12:54:09
    #7
    hiç uğraşma bence bilgisayar öğretmenliğine lysye çalış mühendisliğe gir
  • 15-05-2016, 17:21:31
    #8
    Kayaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç uğraşma bence bilgisayar öğretmenliğine lysye çalış mühendisliğe gir
    Hocam peki peki bilgisayar muhendisliginde is olanağı nasıl, devlete rahat girebilirmiyim zira devlet memuru olmak içimden gelmiyor ozel den ne yapabilirim
  • 15-05-2016, 17:25:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    teknik eğitim okuyacaksan bir nebze de diğer türlü hiçbirşey öğrenmeden mezun olursun mühendislik yaz