Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BÖTE okuyan birisi olarak söylüyorum zor atanıyoruz ama şöyle bir durum var ki artık kolay atanan bir bölüm yok eğer diyorsan ki Ankara'da belli mecralarda dayım amcam var oku gitsin hocam. Dersler zannedildiği kadar kolay değil onu söyleyebilirim. Gelecek yıldan itibaren kodlama dersi zorunlu olacak diyorlar bununda BÖTE'de patlama yaratma ihtimali varmış yani PDR gibi revaçta bir öğretmenlik olabilme ihtimali var.