Taksit ile telefon Alma
17
●1.080
- 17-04-2016, 15:29:39Üyeliği durduruldune kadar fark alıyorlar ve ne kadar guvenılır hocam burasıKozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2016, 15:38:11Üyeliği durdurulduBen ordan alışveriş yapmadım ama yeşil holding altında (taşeron sistemde) 2008-2011 arasında inovia konutlarında çalışmıştım, Yeşil holding e güvenirim. Zaten Askeriyenin YDS botları, ve bir çok kamu kurumuna hizmet sağlayan bir holding.MrElefteria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fark konusunu siz analiz edeceksiniz, ama haliyle kredi kartına göre biraz daha yüksek olacaktır, banka teminatı olmadığı için adam bağladığı parayı en azından yüksek oranla taksitlerin yarısından çıkarmak isteyecektir. Sigortalı yada bağkurlu olmanıza ve son 3-4 ayın düzenli ve başvurduğunuz ayın sigortalı olmasına önem veriyorlar.
Diğer yandan siz sorunsuz ödedikçe, adamlar zaten karın ağrısı olmayacaktır. - 17-04-2016, 20:06:16Üyeliği durdurulduU_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Freelance yazılımcıyım .
Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gene bir kredi kartı istiyorlar.
risk araştırması yapıyorlar birde bordro istiyorlar ben freelance yazılımcıyım anca kart ekstrelerimi verebilirim - 17-04-2016, 21:02:24Artık telefonlar taksitle alınmaz dostum. Benim tavsiyem biraz para biriktir ve gözüne orta segment bir telefon kestir onu al. Çünkü amiral gemisi bir telefon almak istersen misal Samsung S7 Edge 3200 TL kredi ile yada evkur gibi bir yerden taksitle almak istersen en aşağı 4000 TL oluyor hatta taksit sayısına göre 5000 TL'yi geçiyor. Ama para biriktirsen nakit para ile 3200 TL'lik bir telefonu 3000 liraya bile alırsın, arada 2000 TL oynuyor kolay değil.
Ama ticari kredi kartına sahip olan bir kart sahibi tanıyorsan ondan rica et onun kartıyla al. Biraz elden para verirsin bir kaç taksit önden, öylece alırsın bu sayede bi dünya para vermekten kurtulursun, fakat çoğu insan işi için kullandığı ticari kartının 3000 lira limitini başkasına harcamak istemeyebilir.
O yüzden bütçen kısıtlı ise kesinlikle orta segment bir telefon almanı ve nakit almanı tavsiye ederim. 1000-1300 TL'ye çok iyi telefonlar var piyasada. - 17-04-2016, 21:43:48Üyeliği durduruldugüzel yorumunuz için teşekkür bütçem var fakat diğer işlere yatırım yapmak istiyorum ayrıca İPhone dışı telefondan hoşlanmıyorum şuanki telefonumda iphonecok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2016, 01:46:05Üyeliği durdurulduNasıl yani hocamLoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detay verırmisin
detay verırmisin