ne kadar fark alıyorlar ve ne kadar guvenılır hocam burası
Ben ordan alışveriş yapmadım ama yeşil holding altında (taşeron sistemde) 2008-2011 arasında inovia konutlarında çalışmıştım, Yeşil holding e güvenirim. Zaten Askeriyenin YDS botları, ve bir çok kamu kurumuna hizmet sağlayan bir holding.
Fark konusunu siz analiz edeceksiniz, ama haliyle kredi kartına göre biraz daha yüksek olacaktır, banka teminatı olmadığı için adam bağladığı parayı en azından yüksek oranla taksitlerin yarısından çıkarmak isteyecektir. Sigortalı yada bağkurlu olmanıza ve son 3-4 ayın düzenli ve başvurduğunuz ayın sigortalı olmasına önem veriyorlar.
Diğer yandan siz sorunsuz ödedikçe, adamlar zaten karın ağrısı olmayacaktır.