• 04-04-2016, 15:58:04
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Bugün gönderilen bir e-postayı acil çıktı almam gerekti ilk gördüğüm fotokopiciye girip aldım fakat oturumum Fotokopicinin bilgisayarında açık kaldı bir sorun olur mu? Şifremi değiştirdim güvenlik sms girişli yaptım başka ne yapabilirim? Facebookdaki gibi oturum açılmış cihazlardan çıkış yap diye bir şey var mı acaba hotmailde de? Tüm hesaplarım o Mail'de PayPal, bankalar vs vs çok endişeliyim
  • 04-04-2016, 16:06:56
    #2
    Şifrenizi değiştirdiğiniz takdirde oturumunuz otomatik olarak kapatılacaktır. En kesini bu olsa gerek.
  • 04-04-2016, 16:39:56
    #3
    Secret35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şifrenizi değiştirdiğiniz takdirde oturumunuz otomatik olarak kapatılacaktır. En kesini bu olsa gerek.
    Değiştirdim hocam o bilgisayarda kapatılmış mıdır oturum kesin olarak?
  • 04-04-2016, 22:00:57
    #4
    Kapanmasa bile maillere baktığı zaman ping-out olur. (düşer)