Arkadaşlar merhaba. Bugün gönderilen bir e-postayı acil çıktı almam gerekti ilk gördüğüm fotokopiciye girip aldım fakat oturumum Fotokopicinin bilgisayarında açık kaldı bir sorun olur mu? Şifremi değiştirdim güvenlik sms girişli yaptım başka ne yapabilirim? Facebookdaki gibi oturum açılmış cihazlardan çıkış yap diye bir şey var mı acaba hotmailde de? Tüm hesaplarım o Mail'de PayPal, bankalar vs vs çok endişeliyim