ertesi gün hastanede muayene sonunda ufak bir böbrek taşı olduğunu öğrendim.
o sabahtan beri hiç ağrı tutmadı...Gerçi 2-3 ağrı kesici kullanıyorum.doktorun verdiği iğnelere de daha başvurmadım ama bu belanın acısız geçme ihtimali var mı? yoksa bu ağrı gün gelecek tekrar bana uğrayacak mı?
şu anda yine iş yerindeyim ve her an ağrı tutacak korkusuyla yaşar oldum

Yatarken o tarafın üstüne yada diğer tarafın üstüne mi yatılır gibi tüyolar verecek olanlara teşekkür ederim...ağrı sadece sol böbrek deydi...
