• 31-03-2016, 17:22:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçen gün iş yerinde nöbetteyken ,sabaha karşı 03:00 gibi felaket bir böbrek ağrısı tuttu...işi gücü bırakıp ambulans çağırıp hastaneye gittim.nefes bile alamayacak kadar,hiç çekilmeyecek bir acı çektim.şimdiye kadar hep sağdan soldan duyardım da bu kadar beter olabileceğini hiç tahmin etmiyordum...

    ertesi gün hastanede muayene sonunda ufak bir böbrek taşı olduğunu öğrendim.

    o sabahtan beri hiç ağrı tutmadı...Gerçi 2-3 ağrı kesici kullanıyorum.doktorun verdiği iğnelere de daha başvurmadım ama bu belanın acısız geçme ihtimali var mı? yoksa bu ağrı gün gelecek tekrar bana uğrayacak mı?

    şu anda yine iş yerindeyim ve her an ağrı tutacak korkusuyla yaşar oldum

    Yatarken o tarafın üstüne yada diğer tarafın üstüne mi yatılır gibi tüyolar verecek olanlara teşekkür ederim...ağrı sadece sol böbrek deydi...
  • 31-03-2016, 17:29:18
    #2
    Özgeçmişinde taş hastalığı olan hastalarda ikinci kez taş oluşma olasılığı bir yıl içerisinde %15, 10 yıl içerisinde % 80 miş
  • 31-03-2016, 17:35:22
    #3
    böbrek taşı soğuğu sevmez her zaman kendinizi sıcak yerlerde durmaya çalışın
  • 31-03-2016, 19:14:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sağa sola yatmakla alakası yok olayın tabi ama

    Taş düşürdüğünüze göre , genelde tekrarlar. Kısa vadede böyle birşey olacağını sanmıyorum ama senede , iki senede tekrarlar genelde
  • 31-03-2016, 19:26:38
    #5
    Üyeliği durduruldu
    KKale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağa sola yatmakla alakası yok olayın tabi ama

    Taş düşürdüğünüze göre , genelde tekrarlar. Kısa vadede böyle birşey olacağını sanmıyorum ama senede , iki senede tekrarlar genelde
    maalesef daha düşmedi...ailede de kimsede yok benim şansıma artık...
    ağrı kesicilerden mi yoksa ağrı bir daha uğramadığından mı nedir ,bir daha ağrı çekmedim...umarım ağrısız atarım artık.

    Teşekkürler..
  • 31-03-2016, 19:32:42
    #6
    Kan kalsiyum ve parathormon düzeylerine baktırın. Nadir de olsa hiperparatiroidi çıkabilir.
    Geçmiş olsun.
    Ağrı yoksa düşmüş olabilir. Mesaneye düşerse genelde sorunsuz atılır. Düşmeyen taşlar genelde ağrı ve kanlı idrar ile beraberdir.