Geçen gün iş yerinde nöbetteyken ,sabaha karşı 03:00 gibi felaket bir böbrek ağrısı tuttu...işi gücü bırakıp ambulans çağırıp hastaneye gittim.nefes bile alamayacak kadar,hiç çekilmeyecek bir acı çektim.şimdiye kadar hep sağdan soldan duyardım da bu kadar beter olabileceğini hiç tahmin etmiyordum...

ertesi gün hastanede muayene sonunda ufak bir böbrek taşı olduğunu öğrendim.

o sabahtan beri hiç ağrı tutmadı...Gerçi 2-3 ağrı kesici kullanıyorum.doktorun verdiği iğnelere de daha başvurmadım ama bu belanın acısız geçme ihtimali var mı? yoksa bu ağrı gün gelecek tekrar bana uğrayacak mı?

şu anda yine iş yerindeyim ve her an ağrı tutacak korkusuyla yaşar oldum

Yatarken o tarafın üstüne yada diğer tarafın üstüne mi yatılır gibi tüyolar verecek olanlara teşekkür ederim...ağrı sadece sol böbrek deydi...