Soru gayet açık
Sayısalım çok iyi olmasa da bilgisayar-programlama bölümünde hedeflerim var idi. Ama İmamlıkta aklımı kurcalıyor ( birden biri geldi bu fikir
Yazılımcılığı pc başında kendimi geliştirip maddi destek sağlarım ama, sizce imamlık için atanma vs zor mu?
Bana mantıklı geliyor valla.
PC YAZILIM>SİNEMA>Hukuk>İMAMLIK şu anki sıralamam bu - Bu aralar İmamlık daha cazib geliyor,
Görüş,eleştiri,önerilerinizi aktarır iseniz sevinirim.
