imam olmanın da, dışarıdan göründüğü kadar çok kolay olmadığını biliyorum.
Edit: atanmaktan bahsediyorum.
Aynen öyle hocam. Bakalım daha çook var mezun olmama daha Lisedeyim Ozamana kadar meslek değişebilir,
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:47:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:45:17 --
Çok netsiniz
İmam ol, freelance olarak yazılımcılık da yaparsın.
Değil mi

Süper olur valla,
Düşünsenize,
Karadenizde, doğuda güzel bir köye atınıyorsunuz, Güzel bir cami, ev desen lojman var, köylüler var, üşüme aç kalma derdi yok,
Şaka bi yana şuan İmamlık mantıklı geliyor.