adminlere soruyorum ?
r10'da başkasının adına konu açabiliyormuyuz ??
https://bionluk.com/coskunuygun/r10d...aciyorum-18875
başkasının adına konu açma ?
8
●722
- 15-03-2016, 14:21:44
- 15-03-2016, 14:49:56Onu arkadaşa soralım .
Profili bu : @Siyahdenizli;
Ayrıca başkasının adına konu açmak yasak diye biliyorum daha önce mağduriyetler yaşandı ve açanlar banlandı - 15-03-2016, 14:53:49Yıllardır üyesiniz bu foruma ve bu sorunun cevabını bilmiyorsunuz, güldüm.

Başkasına ait ticari malların satışı
MADDE 25- (1) Başka gerçek/tüzel kişilere ait web sitesi, yazılım, alan adı (domain) ve bu kurallarda yazılı olmayan ticari değerlerin satılması halinde;
satış konusunda bu durum açıkça belirtilmek zorundadır. Bu yükümlülüğe aykırı hareket eden ve aracılık sebebiyle mağduriyete sebebiyet veren üye; sınırsız süreyle forumdan uzaklaştırılır.
https://www.r10.net/sorum-var/announcements.html - 15-03-2016, 17:07:28Profil evet benim lakin kuralda belirtildiği gibi başkasına ait herhangi bir satış ben diye yapmadım. Zaten özellikle belirtiyorum şu iletişim kanalları ile iletişim kurun diye.
Tamamen yasak olduğunu sanmıyorum. Yasaksa açmayız, bizde site yönetiyoruz.
Ki bionluk sitesi buradan daha güvenli iken, ödeme hizmet tamamlanmadan müşteri onay vermeden alınamıyorken, nasıl insanlar dolandırılabilir? Yetkili arkadaş açıklama yaparsa konu aydınlanır. - 15-03-2016, 17:09:42Sizin kişileri dolandıracağınızdan belirtmiyoruz zaten size konu açtıran veya post attıran kişi forumdan birilerini dolanlandırmış olursa diyoruz?Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2016, 17:37:59Konu açtıranların da bi onluk hesabı var TC'si v.s. kayıtlı. Konu bionluk'a verilip bilgiler istenebilir. Ki açtığım konular genellikle hizmet zaten topu topu 3,4 konuType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2016, 18:37:58dolandırıldıktan sonra yapılabilir tabi ki. Önemli olan bir üyenin dolandırıcılarla üyeleri karşı karşıya bırakmamasıSiyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
