• 15-03-2016, 14:21:44
    #1
    Platin üye
    adminlere soruyorum ?

    r10'da başkasının adına konu açabiliyormuyuz ??

    https://bionluk.com/coskunuygun/r10d...aciyorum-18875
  • 15-03-2016, 14:23:50
    #2
    Açmak serbest ama dolandırıldığı zaman sorun olduğu zaman konuyu açan üye sorumlu diye biliyorum, kurallar değişmediyse..
  • 15-03-2016, 14:39:00
    #3
    moderatörler ne der bilmiyorum fakat. bu konu kesinlikle kurallara aykırı olması ve o kişinin bulunup banlanması gerekir diye düşünüyorum. çünkü 10tlye dolandırıcılara açık kapı bırakılmış oluyor.

    çok sakıncalı bir durum.
  • 15-03-2016, 14:49:56
    #4
    Onu arkadaşa soralım .
    Profili bu : @Siyahdenizli;

    Ayrıca başkasının adına konu açmak yasak diye biliyorum daha önce mağduriyetler yaşandı ve açanlar banlandı
  • 15-03-2016, 14:53:49
    #5
    Yıllardır üyesiniz bu foruma ve bu sorunun cevabını bilmiyorsunuz, güldüm.

    Başkasına ait ticari malların satışı
    MADDE 25- (1) Başka gerçek/tüzel kişilere ait web sitesi, yazılım, alan adı (domain) ve bu kurallarda yazılı olmayan ticari değerlerin satılması halinde;
    satış konusunda bu durum açıkça belirtilmek zorundadır. Bu yükümlülüğe aykırı hareket eden ve aracılık sebebiyle mağduriyete sebebiyet veren üye; sınırsız süreyle forumdan uzaklaştırılır.

    https://www.r10.net/sorum-var/announcements.html
  • 15-03-2016, 17:07:28
    #6
    Profil evet benim lakin kuralda belirtildiği gibi başkasına ait herhangi bir satış ben diye yapmadım. Zaten özellikle belirtiyorum şu iletişim kanalları ile iletişim kurun diye.

    Tamamen yasak olduğunu sanmıyorum. Yasaksa açmayız, bizde site yönetiyoruz.

    Ki bionluk sitesi buradan daha güvenli iken, ödeme hizmet tamamlanmadan müşteri onay vermeden alınamıyorken, nasıl insanlar dolandırılabilir? Yetkili arkadaş açıklama yaparsa konu aydınlanır.
  • 15-03-2016, 17:09:42
    #7
    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profil evet benim lakin kuralda belirtildiği gibi başkasına ait herhangi bir satış ben diye yapmadım. Zaten özellikle belirtiyorum şu iletişim kanalları ile iletişim kurun diye.

    Tamamen yasak olduğunu sanmıyorum. Yasaksa açmayız, bizde site yönetiyoruz.

    Ki bionluk sitesi buradan daha güvenli iken, ödeme hizmet tamamlanmadan müşteri onay vermeden alınamıyorken, nasıl insanlar dolandırılabilir? Yetkili arkadaş açıklama yaparsa konu aydınlanır.
    Sizin kişileri dolandıracağınızdan belirtmiyoruz zaten size konu açtıran veya post attıran kişi forumdan birilerini dolanlandırmış olursa diyoruz?
  • 15-03-2016, 17:37:59
    #8
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin kişileri dolandıracağınızdan belirtmiyoruz zaten size konu açtıran veya post attıran kişi forumdan birilerini dolanlandırmış olursa diyoruz?
    Konu açtıranların da bi onluk hesabı var TC'si v.s. kayıtlı. Konu bionluk'a verilip bilgiler istenebilir. Ki açtığım konular genellikle hizmet zaten topu topu 3,4 konu
  • 15-03-2016, 18:37:58
    #9
    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açtıranların da bi onluk hesabı var TC'si v.s. kayıtlı. Konu bionluk'a verilip bilgiler istenebilir. Ki açtığım konular genellikle hizmet zaten topu topu 3,4 konu
    dolandırıldıktan sonra yapılabilir tabi ki. Önemli olan bir üyenin dolandırıcılarla üyeleri karşı karşıya bırakmaması