Konu
başkasının adına konu açma ?
15-03-2016, 14:21:44
#1
kadersiz35
Platin üye
adminlere soruyorum ?
r10'da başkasının adına konu açabiliyormuyuz ??
https://bionluk.com/coskunuygun/r10d...aciyorum-18875