• 26-02-2016, 20:23:59
    #1
    Merhabalar şaka kanalı tarzı bir şey açmak istiyoruz, ancak sormak istediğim bir kaç soru var cevaplarsanız çok sevinirim : )

    1-) Şaka için nasıl bir mikrofon kullanmalıyız, yaka mikrofonu sanırım eğer yaka mikrofonuysa sesi videoya otomatik mi kaydediyor?

    2-) Hangi mikrofonları kullanmalıyız önerebilir misiniz rica etsem : )

    Röportaj için nasıl bir mikrofon önerirsiniz?

    Pek bütçemiz yok ufak ufak başlamak istiyoruz,

    Teşekkür ederim.
  • 27-02-2016, 19:14:14
    #2
    Günceldir : )