Merhabalar şaka kanalı tarzı bir şey açmak istiyoruz, ancak sormak istediğim bir kaç soru var cevaplarsanız çok sevinirim : )

1-) Şaka için nasıl bir mikrofon kullanmalıyız, yaka mikrofonu sanırım eğer yaka mikrofonuysa sesi videoya otomatik mi kaydediyor?

2-) Hangi mikrofonları kullanmalıyız önerebilir misiniz rica etsem : )

Röportaj için nasıl bir mikrofon önerirsiniz?

Pek bütçemiz yok ufak ufak başlamak istiyoruz,

Teşekkür ederim.