• 23-02-2016, 13:48:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2012 yıllarında forumdan tanıdıgım bir arkadaşıma, 2-3 Facebook hesabı vermiştim. Hesaplarda inceleme yaptım, 410$ Sponsor reklam borcu var, 3-4 yıldır öyle duruyor. Sorum " borçlu hesaplardan başıma dert alırmıyım?" değil. Borçlu facebook hesaplarından faydalanabilirmiyim?
  • 23-02-2016, 19:36:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @Awhell; Facebook'un huyudur her şeyi kayıt edip saklamak. siz kredi kartı bilgilerinizi vermediyseniz sıkıntı olmaz. Milyonlarca - reklam borcu olan insanlar var.
  • 23-02-2016, 19:59:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Awhell; Facebook'un huyudur her şeyi kayıt edip saklamak. siz kredi kartı bilgilerinizi vermediyseniz sıkıntı olmaz. Milyonlarca - reklam borcu olan insanlar var.
    Hocam sorum borçlu hesaplardan başıma dert alırmıyım değil. Borçlu hesaplardan faydalanabilir miyim?
  • 23-02-2016, 20:03:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Awhell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorum borçlu hesaplardan başıma dert alırmıyım değil. Borçlu hesaplardan faydalanabilir miyim?
    Faydalanabilirsin tabiki. ayrıca satabilirsinde.