2012 yıllarında forumdan tanıdıgım bir arkadaşıma, 2-3 Facebook hesabı vermiştim. Hesaplarda inceleme yaptım, 410$ Sponsor reklam borcu var, 3-4 yıldır öyle duruyor. Sorum " borçlu hesaplardan başıma dert alırmıyım?" değil. Borçlu facebook hesaplarından faydalanabilirmiyim?