Acaba enparadan 3TL gönderebilecek bir hayırsever var mıdır forumda ?
3TL'si Olan Var mı ? (Enpara)
9
●676
- 21-02-2016, 09:11:13Yani demek oluyor ki "git bankamatikten yatır kardeşim bizden ne istiyorsun" diyebilecek gönülsüzler için o ima'yı takındım.Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2016, 09:18:04Üyeliği durdurulduSana 3 Lira Göndersinler Diye Küfürümü Tercih Ettin Yani ?Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2016, 09:19:31Abi onu diyecek adam çokCrenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuan site kapalı hala 3TL arıyorum .. - 21-02-2016, 09:45:03Dilenmek ve borc forumda yadak degilmiydi.Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.