Arkadaşlar merhaba, dün sitem kapandı karttada 17TL para var 6 ödeme yapmam lazım bankamatikte allahın *** ettiği yerde

Acaba enparadan 3TL gönderebilecek bir hayırsever var mıdır forumda ?
Dilenmek ve borc forumda yadak degilmiydi.
Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.