Madebodom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, dün sitem kapandı karttada 17TL para var 6€ ödeme yapmam lazım bankamatikte allahın *** ettiği yerde Acaba enparadan 3TL gönderebilecek bir hayırsever var mıdır forumda ?
Dilenmek ve borc forumda yadak degilmiydi.

Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.