Arkadaşlar merhaba, dün sitem kapandı karttada 17TL para var 6€ ödeme yapmam lazım bankamatikte allahın *** ettiği yerde Acaba enparadan 3TL gönderebilecek bir hayırsever var mıdır forumda ?