• 18-02-2016, 22:04:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Paten Almayı Düşünüyorum Okula Gitmek İçin Felan Ama Hangisini Alsam Kararsız Kaldım.

    45 Numara Giyiyorum ayağım büyür felan diye 46 numara almayı düşünüyorum.

    Agrasif patenler hoşuma gitti fakat fazla hız yapazmış onlar.

    Patenden Anlayan Arkadaş Varsa Bana Yardımcı Olabilirmi.

    Bütce : 500-600 TL
  • 18-02-2016, 23:26:18
    #2
    Paten ne olaki ? En son bunu sürmüştüm

  • 19-02-2016, 09:43:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paten ne olaki ? En son bunu sürmüştüm

    Patenden Daha Zevkli
  • 19-02-2016, 09:59:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben kızıma amazon.com dan satın aldım 2 sene önce. Neredeyse %50 fiyat farkı vardı.
    Yurt dışından almanı tavsiye ederim