Arkadaşlar Paten Almayı Düşünüyorum Okula Gitmek İçin Felan Ama Hangisini Alsam Kararsız Kaldım.
45 Numara Giyiyorum ayağım büyür felan diye 46 numara almayı düşünüyorum.
Agrasif patenler hoşuma gitti fakat fazla hız yapazmış onlar.
Patenden Anlayan Arkadaş Varsa Bana Yardımcı Olabilirmi.
Bütce : 500-600 TL