Banada geçen gün kağıt geldi. Üniversiteyi 2015 yılında bitirdim. Tecilimin devam ettiğini sanıyordum şubeye gitmemiştim.
Kağıt geldikten sonra şubeye gittim ordaki memur 6 gün kaçak olduğumu söyledi
Diploma ile 2 yıl daha tecil ettim.Ama 100 küsür lira para cezası gelecekmiş.
Banada geçen gün kağıt geldi. Üniversiteyi 2015 yılında bitirdim. Tecilimin devam ettiğini sanıyordum şubeye gitmemiştim.
Kağıt geldikten sonra şubeye gittim ordaki memur 6 gün kaçak olduğumu söyledi
Diploma ile 2 yıl daha tecil ettim.Ama 100 küsür lira para cezası gelecekmiş.