• 15-02-2016, 18:34:27
    #19
    Banada geçen gün kağıt geldi. Üniversiteyi 2015 yılında bitirdim. Tecilimin devam ettiğini sanıyordum şubeye gitmemiştim.
    Kağıt geldikten sonra şubeye gittim ordaki memur 6 gün kaçak olduğumu söyledi
    Diploma ile 2 yıl daha tecil ettim.Ama 100 küsür lira para cezası gelecekmiş.
  • 15-02-2016, 18:38:23
    #20
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada geçen gün kağıt geldi. Üniversiteyi 2015 yılında bitirdim. Tecilimin devam ettiğini sanıyordum şubeye gitmemiştim.
    Kağıt geldikten sonra şubeye gittim ordaki memur 6 gün kaçak olduğumu söyledi
    Diploma ile 2 yıl daha tecil ettim.Ama 100 küsür lira para cezası gelecekmiş.
    Ben de 1 gün geç gittim, 128 liraymış
  • 15-02-2016, 18:49:46
    #21
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 gün geç gittim, 128 liraymış
    122 liraydı 2014 de Ona da zam gelmiş
  • 17-02-2016, 14:48:42
    #22
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 1 gün geç gittim, 128 liraymış
    1 ay içinde eve kağıt gelecekmiş mecbur ödeyecez