Banada geçen gün kağıt geldi. Üniversiteyi 2015 yılında bitirdim. Tecilimin devam ettiğini sanıyordum şubeye gitmemiştim.
Kağıt geldikten sonra şubeye gittim ordaki memur 6 gün kaçak olduğumu söyledi
Diploma ile 2 yıl daha tecil ettim.Ama 100 küsür lira para cezası gelecekmiş.
Ben de 1 gün geç gittim, 128 liraymış