• 31-01-2016, 22:11:55
    #10
    Tansiyonunuzu ölçmeyi denediniz mi?
    Benim tansiyonum düştüğünde oluyor aynı şey. Genellikle 1-2 gün ortalarda ruh gibi dolanıyorum.
  • 31-01-2016, 23:04:37
    #11
    Benim de 1.5 ay önce pc başındayken bir anda başım dönmeye başladı. 3 saate yakın döndü. işkence gibiydi. doktora gittim kan testi yaptı. kan değerlerimden birisi oldukça düşmüş. sonra bana "gyno ferro sanol" isimli ilacı yazı. ilaçda 3 etken madde var. demir+folik asit+ b12.

    Bu ilacı içmeye başladıkdan 2 gün sonra denge ve sersemlik hissim tamamen geçti. eskisinden de iyiyidim. ilacı 1 ay kullandım. kan değerlerim normalde dönünce ilacı bıraktım. ilacı bıraktıkdan 2 gün sonra denge hissini tekrar yaşamaya başladım. 5 dakika bile duramıyordum pc başında. başım dönecek gibi oluyordu.

    Sonra nöroloji doktoruna gittim. bana 2 adet ilaç verdi. ilacların şuanda 2. günündeyim. denge hissim yavaş yavaş azalmaya başladı. ama bu yazıyı şimdi yazarken bile zorlanıyorum. Bakalım 3 gün daha ilaçları kullanacağım sonra tekrar kontrole gideceğimç
  • 31-01-2016, 23:12:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hipoglisemi olabilir, şeker yüklemesi yapın hocam
  • 31-01-2016, 23:17:10
    #13
    aynı şey anneme de olmuştu 2 sene önce kalktıktan sonra bi anda yatağa düşmüştü ambulans ile götürdük acile ve doktor beyindeki kristallerin kaydığını söyledi, sizin anlattıklarınız da bunu gösteriyor. annem ev hanımı olduğu için yaklaşık 1 yılını yatarak geçirdi ama tabi ki çözüm bu değil, çözümü sadi konuk devlet hastanesinde bi doktor buldu, kristalleri yerine oturtmak için kafayı bilinçli olarak sallıyor sağa sola doğru ama kendi yöntemleri ile, gelişi güzel değil. bu hareketler sonucunda 1 ay içinde düzeldi annemin baş dönmesi ve şuan çok şükür hiç bir şeyi yok.

    kristal ne dersen, beynin içinde dengeyi sağlana bi sıvı varmış ve kristal tarzı parçacıklar bu sıvıya düşünce denge kaybı sağlıyormuş. tavsiyem sadi konuk devlet hastanesinde kulak burun boğaz kısmından randevu alıp doktora görün. kulak kısmı ilgileniyor bu konu ile.
  • 01-02-2016, 13:34:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bence vertigodur hocam babamada uçakla yolculuk ederken olmuştu bu hastalık ilaçlarla tedavi oldu şuan iyi. Rahatsızlığa gelirsek kulakla ilgili bir problemdir bildiğim kadarıyla yanlış olmasın orta kulakta kristaller bizim dengemizi sağlıyormuş bu kristaller oynadımı baş dönmesi, denge kaybı vs yaşayabiliyormuşuz.
  • 01-02-2016, 13:37:59
    #15
    yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 1,5 yıldır sıkıntılı bir durumum var.

    bir gece yine pc ile oynarken şiddetli baş ağrısı çektim. pc yi kapatıp yattım. sabah kalkmamla yatağa geri düşmem bir oldu. çok şiddetli (normal baş ağrısı değil) bir baş ağrısı ve baş dönmesi. hemen nörölojiye gittim. ilaçlı emar çektiler. sinüzit olmuşum. ilaç verdiler 1 hafta içinde baş ağrısı tamamen bitti.

    ama baş dönmesi, daha doğrusu denge kaybı yaşıyorum. deprem olduğunda insan nasıl ayakta duramazsa tamda ben bazen öyle durumda oluyor. ayakta durmakta güçlük çekiyorum.

    istanbulda, üniv okuduğum şehirde, başka bi şehirde, 3-4 defa nörölojiye gittim. 1-2 defa daha ilaçlı emar çektiler. ama yok! bişey yok diyorlar.

    en son iç hastalıklarına gittim, test felan derken b12 eksikliği dediler. ilaç verdiler fayda etmeyince hergün iğne oldum. sanki biraz rahatlama oldu gibi ama yine geçmedi. istanbuldaki dahiliyecide test yaptı bişey yok dedi.

    boyunda bişey vardır diye boyun emarı çektirdim yok, kbb ye gittim bişey yok. benim derdim ne?

    vertigo denen bi hastalık varmış. benim durumuna biraz uyuyor.

    bu durumda olup çözüm, tedavi olan var mı?


    aynı sıkıntıyı bende yaşamıştım. sinüzit kaynaklı ama sorunun diğer çözümü yastık. Yastığını değiştir bence . çok yumuşak da olmasın çok sertte olmasın. ben çok uğraştım uygun bir yastık bulabilmek için. bundan kaynaklı olabilir
  • 01-02-2016, 18:33:09
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sinirlendiğimde ve acıktığımda biraz artıyor. ama ben çok haraketsiz biriyim. üstüne birde okuduğum şehir çok küçük yapacak bişey, gidecek pek biyerde olmuyor.

    şikayetim bilinç kaybı, baş dönmesi vs. değilde. yürürken dengeyi sağlamada zorlanma. oturduğumda,yattığımda sorun yok.

    komedi gibi ama lavabodan çoğu kez deprem oluyor zannıyla çıkıyordum. oysa ayaklarımla vücudumu tam dengede tutamadığım için fark etmeden kendi kendimi sallıyorum

    10-15 gün sonra eve gideceğim. birde eğitim araştırma hastanelerine gideceğim bakalım. 3-4 tane devlet hastanesine gittim. bu yastık mevzusu ve bakırköydeki hastaneyede gitmeyi düşünüyorum.
  • 01-02-2016, 22:07:25
    #17
    aynı sorunu bir arkadaşım yaşadı aynı sizinki gibi bir durumdaydı o pc başında gece çok duruyordu gitmediği hastane kalmadı ve birşey çıkmadı hiçbirinden. En son multivitamin haplardan kullanarak düzeltmiş bu durumu (konuyu gündüz okudum kendisine sordum tam hatırlayamadığım için vitaminlerin iyi geldiğini söyledi). Size de tavsiye ederim geçmiş olsun
  • 02-02-2016, 13:13:10
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaklaşık 1,5 yıldır sıkıntılı bir durumum var.

    bir gece yine pc ile oynarken şiddetli baş ağrısı çektim. pc yi kapatıp yattım. sabah kalkmamla yatağa geri düşmem bir oldu. çok şiddetli (normal baş ağrısı değil) bir baş ağrısı ve baş dönmesi. hemen nörölojiye gittim. ilaçlı emar çektiler. sinüzit olmuşum. ilaç verdiler 1 hafta içinde baş ağrısı tamamen bitti.

    ama baş dönmesi, daha doğrusu denge kaybı yaşıyorum. deprem olduğunda insan nasıl ayakta duramazsa tamda ben bazen öyle durumda oluyor. ayakta durmakta güçlük çekiyorum.

    istanbulda, üniv okuduğum şehirde, başka bi şehirde, 3-4 defa nörölojiye gittim. 1-2 defa daha ilaçlı emar çektiler. ama yok! bişey yok diyorlar.

    en son iç hastalıklarına gittim, test felan derken b12 eksikliği dediler. ilaç verdiler fayda etmeyince hergün iğne oldum. sanki biraz rahatlama oldu gibi ama yine geçmedi. istanbuldaki dahiliyecide test yaptı bişey yok dedi.

    boyunda bişey vardır diye boyun emarı çektirdim yok, kbb ye gittim bişey yok. benim derdim ne?

    vertigo denen bi hastalık varmış. benim durumuna biraz uyuyor.

    bu durumda olup çözüm, tedavi olan var mı?
    İlk olarak bayıldınmı bayıldın ise çevrendekiler seslenince duyuyormuydun ? birde mesala bunaldıgın sevmedıgın ortamlarda veya stresli oldugun zamanlardamı oluyor ? eğer böyle ise tansiyon olabilir cenazede felanda olabiliyor