sinirlendiğimde ve acıktığımda biraz artıyor. ama ben çok haraketsiz biriyim. üstüne birde okuduğum şehir çok küçük yapacak bişey, gidecek pek biyerde olmuyor.
şikayetim bilinç kaybı, baş dönmesi vs. değilde. yürürken dengeyi sağlamada zorlanma. oturduğumda,yattığımda sorun yok.
komedi gibi ama lavabodan çoğu kez deprem oluyor zannıyla çıkıyordum. oysa ayaklarımla vücudumu tam dengede tutamadığım için fark etmeden kendi kendimi sallıyorum
10-15 gün sonra eve gideceğim. birde eğitim araştırma hastanelerine gideceğim bakalım. 3-4 tane devlet hastanesine gittim. bu yastık mevzusu ve bakırköydeki hastaneyede gitmeyi düşünüyorum.