Şuanda altın alınır mı ?
5
●376
- 20-01-2016, 16:18:28Beyler köşede birikmiş az çok param var (yarım) altın almayı düşünüyorum ancak şuanda altın alınır mı piyasa durumu ne olur ? Altında düşüş yaşanır mı ? Uzun vadel en az 1-2 yıl bozdurmayı düşünmüyorum ancak ucuza alabilmek tabiki daha yararlı olacaktır, bu yüzden sizlerden fikir almak istedim. Sizce altın almalı mıyım yoksa fiyatların düşmesini mi beklemeliyim ?
- 20-01-2016, 22:00:50enpara hesabı açın 12.50 oranla en yüksek karlı yatırım enparadır. 1000 tl yatırın yıl sonu 100 tl kar olur. altından daha iyidir
http://www.finansbank.enpara.com/mev...aiz-orani.aspx - 20-01-2016, 23:07:13Faiz istemiyorum hocam :/ o yüzden altın daha yararlı zaten cok fazla artmasını beklemiyorum, ancak şuanda cok pahalı geldi almışken ucuz oldugu zaman almak istiyorum ancak düşer mi artar mı fikrim yok o yüzden sizlere danışmak istedimMoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2016, 23:15:45sanmıyorum düşeceğini artık $ kuru hemen hemen 3 e sabitlendi aşağısını görmek zor.
ancak çok büyük dalgalanma olursa fiyatlar düşer ki şuanda da 1 sene daha ülkenin politik durumu böyle gider. 1/2 sene de düşmesine değilde artmasına %80 gözüyle olumlu bakıyorum. Bende senin gibi duraksadım özellikle yılbaşından önce ve 1 ekim seçimlerinden önce. Almadığıma pişman oldum arttıkça arttı
Yani al köşede dursun unut sonrada o altını(dövizi)
- 21-01-2016, 10:48:54CEvap için teşekkürler hocam. Görünen o ki düşeceğe benzemiyor.onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2016, 12:53:14Altın yatırımında pek emin değilim ama gram altın tercih ediliyor sebebi ise gram altında işçilik maliyeti katılmıyor.
İnternetten araştırıp gram altın mı , yarım altın mı alacağınıza karar verebilirsiniz.
Ne zaman alacağınız ise size kalmış.
