sanmıyorum düşeceğini artık $ kuru hemen hemen 3 e sabitlendi aşağısını görmek zor.
ancak çok büyük dalgalanma olursa fiyatlar düşer ki şuanda da 1 sene daha ülkenin politik durumu böyle gider. 1/2 sene de düşmesine değilde artmasına %80 gözüyle olumlu bakıyorum. Bende senin gibi duraksadım özellikle yılbaşından önce ve 1 ekim seçimlerinden önce. Almadığıma pişman oldum arttıkça arttı


Yani al köşede dursun unut sonrada o altını(dövizi)
CEvap için teşekkürler hocam. Görünen o ki düşeceğe benzemiyor.