Merhaba,
İş yerim için güvenlik sistemi arıyorum. Depo ofis bir arada. kamera + alarm arıyorum.
Tepe Güvenlik, Pronet ve Türk Telekom'un kampanyaları var. Bunlardan birini alıp aylık ücret mi ödemek mantıklı. Yoksa komple sıfırdan sistem alıp kurmak mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum
Güvenlik sistemi arıyorum
7
●369
- 17-01-2016, 14:01:03Sakın aylık ödeme! Git kendin komple sistem al daha iyi.
Şuanda görüntü kalitesi ve fiyat bakımından opax çok iyi.
Daha yeni yaptırdım ofisime çok başarılı. 3 tane marka denedim en iyi sonucu bundan aldım.
Kendim takarım dersen gönderim sağlayabiliriz bayiliğim mevcut. - 17-01-2016, 16:41:19Teklif gönderebilir misiniz?PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamera, kayıt cihazı alarm vs. ne lazımsa gönderebilirseniz sevinirim - 17-01-2016, 18:04:54Hocam istediğiniz kamera cihaz bunları belirtirsiniz göndereyim.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç kamera olacak, kaç mp istiyorsunuz
- 17-01-2016, 22:31:462 veya 3 kameraPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapıda ki araçların plakaları okunabilecek kadar net bir cihaz olursa iyi olur.
Uzaktan izleyebilmeyi söylemiyorum zaten vardır heralde
- 17-01-2016, 23:08:24İp kameramı düşünüyorsunuz? Araçlar sabit plakamı okunmalı?utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2016, 23:28:03Hocam skype veya whatsapp var mı meşgul etmeyelim forumuPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle