• 17-01-2016, 13:30:47
    #1
    Merhaba,
    İş yerim için güvenlik sistemi arıyorum. Depo ofis bir arada. kamera + alarm arıyorum.
    Tepe Güvenlik, Pronet ve Türk Telekom'un kampanyaları var. Bunlardan birini alıp aylık ücret mi ödemek mantıklı. Yoksa komple sıfırdan sistem alıp kurmak mı?
    Tavsiyelerinizi bekliyorum
  • 17-01-2016, 14:01:03
    #2
    Sakın aylık ödeme! Git kendin komple sistem al daha iyi.

    Şuanda görüntü kalitesi ve fiyat bakımından opax çok iyi.

    Daha yeni yaptırdım ofisime çok başarılı. 3 tane marka denedim en iyi sonucu bundan aldım.

    Kendim takarım dersen gönderim sağlayabiliriz bayiliğim mevcut.
  • 17-01-2016, 16:41:19
    #3
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın aylık ödeme! Git kendin komple sistem al daha iyi.

    Şuanda görüntü kalitesi ve fiyat bakımından opax çok iyi.

    Daha yeni yaptırdım ofisime çok başarılı. 3 tane marka denedim en iyi sonucu bundan aldım.

    Kendim takarım dersen gönderim sağlayabiliriz bayiliğim mevcut.
    Teklif gönderebilir misiniz?
    Kamera, kayıt cihazı alarm vs. ne lazımsa gönderebilirseniz sevinirim
  • 17-01-2016, 18:04:54
    #4
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teklif gönderebilir misiniz?
    Kamera, kayıt cihazı alarm vs. ne lazımsa gönderebilirseniz sevinirim
    Hocam istediğiniz kamera cihaz bunları belirtirsiniz göndereyim.

    Kaç kamera olacak, kaç mp istiyorsunuz
  • 17-01-2016, 22:31:46
    #5
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam istediğiniz kamera cihaz bunları belirtirsiniz göndereyim.

    Kaç kamera olacak, kaç mp istiyorsunuz
    2 veya 3 kamera
    Kapıda ki araçların plakaları okunabilecek kadar net bir cihaz olursa iyi olur.
    Uzaktan izleyebilmeyi söylemiyorum zaten vardır heralde
  • 17-01-2016, 23:08:24
    #6
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 veya 3 kamera
    Kapıda ki araçların plakaları okunabilecek kadar net bir cihaz olursa iyi olur.
    Uzaktan izleyebilmeyi söylemiyorum zaten vardır heralde
    İp kameramı düşünüyorsunuz? Araçlar sabit plakamı okunmalı?
  • 17-01-2016, 23:27:03
    #7
    Aylığa sakın girme hocam!canınızı sıkacak extra masrafları oluyor.
    Sistemi 1 kere alın,kökü sizin olsun.
  • 17-01-2016, 23:28:03
    #8
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp kameramı düşünüyorsunuz? Araçlar sabit plakamı okunmalı?
    Hocam skype veya whatsapp var mı meşgul etmeyelim forumu