Merhaba,
İş yerim için güvenlik sistemi arıyorum. Depo ofis bir arada. kamera + alarm arıyorum.
Tepe Güvenlik, Pronet ve Türk Telekom'un kampanyaları var. Bunlardan birini alıp aylık ücret mi ödemek mantıklı. Yoksa komple sıfırdan sistem alıp kurmak mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum