Merhabalar ;
Live mail'de 4-5 tane mail hesabıyla Mail datalarıyla birlikte Office 2010 geçireceğim.
Fakat Epostaları dışa aktar dediğimde 2 seçenek çıkıyor.
Biri windows live mail diğeri Exchange .
Live mail dediğimde live mail olarak klasörlü çıkarıyor.
Exchange dediğimde aşağıdaki gibi bir hata alıyorum.
Bildiğiniz kullandığınız bir tool var mı ?
https://i.hizliresim.com/8DYEn7.png
Live Mail to Outlook Geçiş
4
●435
- 16-01-2016, 17:37:25Tamam Teşekkürler bekliyor olacağım.Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2016, 07:17:59Üyeliği durdurulduTOPRAĞIM.
Live maili açtıktan sonra dosya menüsünde (ver) menüsünü kullan ancak şu var hotmail hesabını aktarsan dahi outlook ta açmaz çünkü hotmail pop3 desteği yok sadece iletileri aktarmış olursun veya hotmailden ücretli bir mail hesabın olursa pop3 desteği alabilirsin. ŞİMDİ öncelikle outlook'u aç içerisinde bir mail hesabı olduğunu doğrula, ardından outlook un varsayılan mail client yazılımı olduğunu seç, daha sonra ver dediğinde sana hangi mailleri aktaracağını sorar ve seçim yaparak aktarma işlemini tamamla
Live maili açtıktan sonra dosya menüsünde (ver) menüsünü kullan ancak şu var hotmail hesabını aktarsan dahi outlook ta açmaz çünkü hotmail pop3 desteği yok sadece iletileri aktarmış olursun veya hotmailden ücretli bir mail hesabın olursa pop3 desteği alabilirsin. ŞİMDİ öncelikle outlook'u aç içerisinde bir mail hesabı olduğunu doğrula, ardından outlook un varsayılan mail client yazılımı olduğunu seç, daha sonra ver dediğinde sana hangi mailleri aktaracağını sorar ve seçim yaparak aktarma işlemini tamamla