Merhabalar ;

Live mail'de 4-5 tane mail hesabıyla Mail datalarıyla birlikte Office 2010 geçireceğim.
Fakat Epostaları dışa aktar dediğimde 2 seçenek çıkıyor.
Biri windows live mail diğeri Exchange .
Live mail dediğimde live mail olarak klasörlü çıkarıyor.

Exchange dediğimde aşağıdaki gibi bir hata alıyorum.
Bildiğiniz kullandığınız bir tool var mı ?

https://i.hizliresim.com/8DYEn7.png