Selamlar,
Modem bağlantı ile ilgili bir sorum var. Modem benim odamda duruyor.Salondan cep telefonlarıyla kablosuz olarak modeme bağlantı sağlayabiliyoruz ve herhangi bir kopma sorunu olmuyor.Fakat dizüstü bilgisayar ile modeme bağlandığımızda 15-20 dakikada bir kopuyor ve tekrar bağlantı sağlamak zorunda kalıyoruz, hatta bazen tekrar bağlanmamız 5-10 dakika sürüyor. Sizce problem ne olabilir ?
Modem Bağlantı Sorunu
7
●305
- 15-01-2016, 01:19:17Tamam hocam ip atadım, bir yarım saat böyle kullansınlar dizüstü bilgisayarı. Eğer wireless kopmaz ise sorun çözülmüştür.Teşekkürler.Eğer sorun devam ederse güncellerim.residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2016, 02:49:09Teşekkür ederim fakat bazı cihazlarda sorun olmazken bazılarında olması şaşırtıcı.Volter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer arkadaşın söylediği gibi elle ip verdikten sonra şu ana kadar hiç düşmedi, umarım böyle devam eder.