Selamlar,

Modem bağlantı ile ilgili bir sorum var. Modem benim odamda duruyor.Salondan cep telefonlarıyla kablosuz olarak modeme bağlantı sağlayabiliyoruz ve herhangi bir kopma sorunu olmuyor.Fakat dizüstü bilgisayar ile modeme bağlandığımızda 15-20 dakikada bir kopuyor ve tekrar bağlantı sağlamak zorunda kalıyoruz, hatta bazen tekrar bağlanmamız 5-10 dakika sürüyor. Sizce problem ne olabilir ?