• 28-12-2015, 22:41:40
    #1

    51. Bölge, açıklandığı kadarıyla teknoloji alanında araştırma ve geliştirme yapmak için ABD tarafından kurulmuş ve son derece gizli tutulan bir merkezdir güya.



    https://www.youtube.com/watch?v=QnVWV_Yekpo



    https://www.youtube.com/watch?v=fHa_7JEVbRw



    https://www.youtube.com/watch?v=Mel-ueEAyqE


    Düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum.
  • 28-12-2015, 23:13:01
    #2
    saçma salak bi bölge, yıllar önce gündeme gelmiş ve son zamanlarda youtube'nin popüler olması ile gizem videoları ile çeşitli şekillerde abartılmış para kazanmak uğruna halen gündeme getirilen bi konudur. Amerika'nın kendini marjinal gösterme çabalarından birisidir bence. Hatta bu olayı o şekle getiren bile onlar değil bizleriz.
  • 28-12-2015, 23:17:34
    #3
    Wikileaks de ortaya çıkmamış ise içi boş bir mevzudur.
  • 28-12-2015, 23:22:43
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bence gizemli değil abartılmış saçma bir yer
  • 28-12-2015, 23:23:07
    #5
    abd'nin tehlikeli bölgeleri arasında
  • 28-12-2015, 23:30:18
    #6
    Çok fazla bilgi kirliliği var bu konuda. Ancak ABD hiçbir zaman 51.bölge hakkında net ve doğru bir bilgi yayınlamadı.
    Ayrıca asıl olay yerin altında diye biliyorum 4 farklı noktadan giriş ve acil çıkış kapıları vs.
  • 28-12-2015, 23:41:35
    #7
    Banada pek gerçekmiş gibi gelmiyor ama olmasını isterim


    Sent from my iPhone using Tapatalk