51. Bölge, açıklandığı kadarıyla teknoloji alanında araştırma ve geliştirme yapmak için ABD tarafından kurulmuş ve son derece gizli tutulan bir merkezdir güya.
https://www.youtube.com/watch?v=QnVWV_Yekpo
https://www.youtube.com/watch?v=fHa_7JEVbRw
https://www.youtube.com/watch?v=Mel-ueEAyqE
Düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum.