Konu
51.Bölge Hakkında Düşünceleriniz
28-12-2015, 22:41:40
#1
wrecking
51. Bölge, açıklandığı kadarıyla teknoloji alanında araştırma ve geliştirme yapmak için ABD tarafından kurulmuş ve son derece gizli tutulan bir merkezdir
güya.
https://www.youtube.com/watch?v=QnVWV_Yekpo
https://www.youtube.com/watch?v=fHa_7JEVbRw
https://www.youtube.com/watch?v=Mel-ueEAyqE
Düşüncelerinizi
gerçekten
merak ediyorum.