51. Bölge, açıklandığı kadarıyla teknoloji alanında araştırma ve geliştirme yapmak için ABD tarafından kurulmuş ve son derece gizli tutulan bir merkezdir güya.



https://www.youtube.com/watch?v=QnVWV_Yekpo



https://www.youtube.com/watch?v=fHa_7JEVbRw



https://www.youtube.com/watch?v=Mel-ueEAyqE


Düşüncelerinizi gerçekten merak ediyorum.