• 06-12-2015, 11:03:33
    #10
    Hocam eğer fiyatta anlaşabilirsek laptopunuza talibim . Pm den numaranızı atarsınız böyle bir durumda .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 06-12-2015, 18:14:51
    #11
    evrenaydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer fiyatta anlaşabilirsek laptopunuza talibim . Pm den numaranızı atarsınız böyle bir durumda .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bir teklif verirseniz düşünebilirim.
  • 11-12-2015, 11:06:30
    #12
    Boyle konular sorum var bolümüne açın yütfen veya acık arttırım yapın ortada satış yok millet yazıp konu yukarı çıkıyor.Satış konusunda fiyat yazılmak zorunda reil mi?

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-12-2015, 13:38:32
    #13
    HidrojenWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyle konular sorum var bolümüne açın yütfen veya acık arttırım yapın ortada satış yok millet yazıp konu yukarı çıkıyor.Satış konusunda fiyat yazılmak zorunda reil mi?

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Satış konusu değil bu, fiyat araştırma konusu..
  • 11-12-2015, 16:13:02
    #14
    Asusa pek ısınamadım malesef ben