Boyle konular sorum var bolümüne açın yütfen veya acık arttırım yapın ortada satış yok millet yazıp konu yukarı çıkıyor.Satış konusunda fiyat yazılmak zorunda reil mi?

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi