• 28-11-2015, 19:07:06
    #1
    Herkese selam,

    R10 olsun başka platformlar olsun sürekli iş alıp iş veriyoruz, peki iş verirken veya alırken site nasıl hitap edilmesini istersiniz?

    1-) Hocam (Klasik )
    2-) Üstat
    3-) Dostum
    4-) Xxx Bey Xxx Hanım

    Herkesi cevabını beklemekteyim, belki bu konu sayesinde aramızda konuşma ilişkileri artabilir

    Teşekkürler.
  • 28-11-2015, 19:08:31
    #2
    bilader, begefendi
  • 28-11-2015, 19:16:13
    #3
    bir r10 klasiğidir hocam dışarda kimseye bu şekilde hitap etmesemde buraya girdiğimde otomatik olarak hocama bağlıyorum istemsizce
  • 28-11-2015, 19:35:42
    #4
    Not Edildi
  • 28-11-2015, 19:40:54
    #5
    "Hocam" iyidir ya. Eğitim fak. mezunu olduğum için yabancılık çekmemiş oluyorum
  • 28-11-2015, 21:17:44
    #6
    xxx bey daha iyidir.
  • 29-11-2015, 14:28:33
    #7
    Diğer arkadaşlarında yorumlarını bekliyoruz : )
  • 29-11-2015, 14:32:29
    #8
    üstad
  • 29-11-2015, 14:33:40
    #9
    Çok önemli değil, herhangi bir şey olur. Ama gerçek hayatta ismimle.